Marketingová studie
5. 4. 2008
MARKETINGOVÁ STUDIE
●název: Protestsong
●periodicita: čtvrtletník
●cena: 35 Kč
●rozsah: 50-60 str.
Cílová skupina
●věk: 40-65 let, není striktně daný, ale základna čtenářů by měla být z této věkové kategorie
●pohlaví: muž, žena
●lokalita: města
●důvody:
- aktuální tvorba umělců (info o tom, co dělají v současnosti, jak se změnil jejich život atd.)
- všechno co souvisí s tvorbou za totality (vzpomínky na tvorbu, prožitky, dobu)
- aby si čtenáři mohli vybavit své vlastní vzpomínky
- aby mladší čtenáři pochopili, co to bylo za dobu
Finance
●grant - rozesílali bychom jej do škol pro zpestření hudební výchovy
●reklama - hudební vydavatelství, hudebniny, knižní nakladatelství (zpěvníky, biografie, historická faktografie, cestopisy atd.), inzerce festivalu a koncertu - celkově max. 9 str. reklamy
●nezisková inzerce organizací pro lidská práva, svobodu slova atd.
●nabízel by se v hudebních klubech, knihkupectvích, specializovaných trafikách, koncertech a festivalech
●čtvrtletník by měl být neziskový - kvůli grantu i celkové myšlence, tématu
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář